قیمت امروز لیمو ترش میناب در کشور

قیمت امروز لیمو ترش میناب در کشور با توجه به تغییرات نرخ دلار و تورم در حال نوسان می باشد البته کیفیت و نوع خرید هم روی قیمت اثر گذار هستند. لیمو ترش منبع کلسیم، ویتامین ث، ویتامین ب3، ب5، ب1، ب2، روی، منیزیوم، پروتئین و… می باشد و در دو رنگ زرد و سبز وجود دارد اما بهترین لیمو ترش باید رنگ سبزی داشته باشد.

قیمت امروز لیمو ترش میناب در کشور

زمان برداشت لیمو ترش در میناب

زمان برداشت لیمو ترش در میناب زمان برداشت لیمو ترش در میناب خرداد ماه تا پایان شهریور ماه می باشد و شما با خرید لیمو این منطقه می توانید از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید و همین باعث شده فروش لیمو ترش صادراتی افزایش یابد به عنوان نمونه منبع ویتامین ث است و مصرف آن باعث درمان سرماخوردگی می شود تعادل بدن را تقویت می نماید برای این منظور می توانید آب لیمو را با آب گرم ترکیب و میل نمایید. شما با مصرف آن می توانید مواد زائد و سموم را از بدن خود خارج نمایید برای پیشگیری از سرطان ها مفید است چون تحقیقات نشان می دهد دارای 22 درصد ترکیب ضد سرطان می باشد.

لیمو ترش در بندرعباس خاصیت ضد باکتری دارد و باکتری های بدن را از بین می برد به رفع یبوست کمک می کند چون دارای ویتامین C می باشد منبع اسید سیتریک است و مصرف آن از سنگ کلیه جلوگیری می نماید فشار خون سیستولیک را کاهش می کند. خانم های باردار با مصرف آب لیمو ترش می توانند حالت تهوع و استفراغ را از خود دور نمایند و برای درمان رفلکس معده می توانید آب لیمو را با آب ترکیب و میل بفرمایید. تحقیقات نشان می دهد لیمو چون دارای ویتامین ث است مصرف آن باعث می شود از بیماری های چشمی جلوگیری شود.

فروشنده لیمو ترش میناب عمده

فروشنده لیمو ترش میناب عمده فروشنده لیمو ترش میناب و نارنج در تهران عمده به دلیل کیفیت و طعم بی نظیری که این نوع لیمو دارد توانسته بازار پر فروشی را کسب نماید چون تقاضا برای خرید لیمو این منطقه از کشور از رونق برخوردار می باشد. علاوه بر این فواید لیمو ترش برای پوست و مو هم باعث شده خرید آن افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به درمان لک های صورت کمک می کند چون دارای ماده سفید کننده طبیعی می باشد برای این منظور می توانید آب لیمو ترش را روی لکه های صورت خود به مدت 15 دقیقه بگذارید بماند.
  • خاصیت آنتی بیوتیکی دارد و به رفع آکنه و جوش های صورت کمک فراوانی می کند برای این ننظور باید آب لیمو ترش را با عسل ترکیب و به روی جوش های خود بگذارید.
  • به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها و ویتامین ث  باعث جوان سازی پوست می شود و چین و چروک صورت را از بین می برد.
  • از پوست در مقابل آفتاب سوختگی محافظت می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما