فروش لیمو ترش سنگی جنوب قیمت مناسب

لیمو ترش سنگی جنوب یکی از انواع میوه لیمو ترش است که نسبت به سایر ارقام لیمو از طعم شیرین تری برخوردار است، لذا از این لیمو بیشتر برای تهیه انواع آبمیوه ها و نوشیدنی ها استفاده می‌شود. لیمو ترش سنگی از اول پاییز تا پایان بهار قابل برداشت است و در این مدت باغداران لیمو سنگی اقدام به عرضه محصول خود به خریداران می‌کنند. در این سایت لیمو سنگی با کیفیت جنوب با قیمت مناسب به صورت مستقیم به فروش می‌رسد.

فروش لیمو ترش سنگی جنوب قیمت مناسب

لیمو ترش سنگی چه مزایایی دارد؟

لیمو ترش سنگی چه مزایایی دارد؟ لیمو ترش میوه ای از خانواده مرکبات است و بومی ایران نمی باشد. این میوه در مناطق شرجی و گرمسیر پرورش یافته و با مناطق شمالی و جنوبی ایران سازگاری بسیار خوبی دارد. همانند بسیاری از میوه های دیگر، لیمو ترش هم دارای ارقام متنوعی است؛ لیمو آب، لیمو پرشین لایم، لیمو لیسبون یا سنگی، لیمو چهار فصل و … از ارقام این میوه هستند. مازندران، فارس و هرمزگان از پرورش دهندگان لیمو ترش در ایران هستند و شهرستان جهرم در فارس، عمده تولید کننده این محصول در کشور است.

از ارقام‌ مختلف میوه لیمو ترش در تولید فرآورده هایی چون آبلیمو، لیمو عمانی، پرک لیمو، گرده لیمو، اسانس نوشیدنی ها و آبمیوه ها، محصولات شوینده و بهداشتی و … استفاده می شود.

فصل برداشت این محصول از تابستان آغاز شده و تا بهار بعدی ادامه دارد. متناسب با رقم محصول فصل برداشت آن متغیر است. لیمو ترش سنگی که با نام های لیسبون و خارگی هم بیان می شود، از ارقام دیگر دیر رس تر است. از اول مهر برداشت لیمو سنگی آغاز می شود و تا اواسط بهار بعدی ادامه دارد. رنگ این لیمو زرد روشن و پوست براق داشته و رایحه مطبوعی دارد. شکل ظاهری این لیمو بیضی شکل است.

از مزایای لیمو ترش سنگی می توان گفت، این لیمو مانند سایر ارقام این میوه سرشار از ویتامین ث ، کلسیم، منیزیم، پتاسیم و آنتی اکسیدان هاست. قند لیمو سنگی بیشتر از سایر لیمو هاست. استفاده از آب این لیمو همراه با آب گرم و عسل، ملین کننده سینه بوده و در هنگام سرماخوردگی و آنفلوانزا بسیار مفید است. از این لیمو در تهیه انواع شربت ها و نوشیدنی ها استفاده می شود. عطر خوش پوست این لیمو نیز آرامش بخش است.

قیمت امروز لیمو ترش سنگی جنوب در بازار

قیمت امروز لیمو ترش سنگی جنوب در بازار برای خرید لیمو سنگی درجه یک و اصل جنوب می توانید به باغ های این مناطق سری بزنید و به طور مستقیم از باغداران، لیمو سنگی خود را تهیه کنید. اما راه ساده تر برای تهیه لیمو ترش درجه یک سنگی جنوب، خرید از فروشگاه های اینترنتی است که محصولی اصل و با کیفیت را به طور مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده نهایی می رسانند.

قیمت روز لیمو سنگی جنوب در بازار به عوامل مختلفی چون، نوع و کیفیت محصول، فصل برداشت و فروش آن، هزینه های تولید و حمل و نقل، انبار داری و نگهداری بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما