فروش عمده لیمو ترش صادراتی ایران

یکی از مرکبات بسیار پر مصرف که در ایران به کشت و  برداشت آن پرداخته می شود لیمو ترش می باشد. این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و به همین منظور به بسیاری از کشورها صادر می شود. فروش عمده لیمو ترش صادراتی ایران در بازار داخلی و خارجی با ارزان ترین قیمت صورت می‌ گیرد. مشتریانی که تمایل دارند می توانند این محصول را به صورت کلی سفارش دهند.

فروش عمده لیمو ترش صادراتی ایران

کشور های وارد کننده لیمو ترش ایران

کشور های وارد کننده لیمو ترش ایران شیراز و به خصوص شهرستان جهرم که در این استان واقع شده است، به عنوان قطب تولید لیمو ترش در کشور شناخته می ‌شود که سالانه بیش از ۲۰۰ هزار تن لیمو تولید می کند. کشورهای وارد کننده لیمو ترش ایران عمدتا کشورهای اروپایی و آسیایی می باشند.

در این بین می توان به کشورهای اتریش، اوکراین، انگلیس، سوئد، امارات، عراق و پاکستان اشاره نمود. لیموها با استانداردهای بین المللی تولید و بسته بندی شده اند و در بازار خارجی عرضه می شوند.

از این لیمو می ‌توان به تولید فرآورده های مختلف مانند آبلیمو نیز پرداخت که بسیار آبدار هستند و از طعم بسیار ترش برخوردار می باشند. این میوه ها اندازه درشتی دارند و با پوست زرد و روشن خود مرغوبیت بالایی را نشان می دهند.

هیچ گونه لکه و کرم خوردگی بر روی آنها دیده نمی ‌شود. دارای پوست نازک بوده و مصرف آن را با آسانی مواجه می ‌کند. علاوه بر آشپزی در تهیه محصولات دارویی به مصرف می رسد.

قیمت روز لیمو ترش صادراتی در بازار داخلی

قیمت روز لیمو ترش صادراتی در بازار داخلی قیمت روز لیمو ترش صادراتی در بازار داخلی اصلی توسط شرکت های سازنده بر اساس بسیاری از فاکتورها تعیین می ‌شود و در دسترس مشتریان و فروشندگان قرار داده می‌شود. قیمت از مهم ترین عواملی که قبل از خرید بسیاری از خریداران به آن توجه داشته و به دنبال پایین ترین نرخ های محصول می باشند.

کیفیت، نام برند، نوع فروش، نوع بسته بندی، نام برند سازنده و… از مهم ترین عواملی هستند که می‌توانند در تعیین قیمت این محصول نقش بزرگی داشته باشند. محصولات که از کیفیت بالایی برخوردار هستند قیمت های بالاتری را به خود اختصاص می دهند چرا که ماندگاری و طول عمر بیشتری دارند.

قیمت فروش لیمو ترش به صورت هفتگی و روزانه به روز می شوند و مشتریان می توانند توسط کارشناسان فروش در این شرکت از آخرین تغییرات آنها مطلع شوند. فروشندگان سعی نموده اند تا قیمت ‌صادرات لیمو ترش را به صورت کاملا به روز تهیه نموده و جهت اطلاع خریداران به استعلام آنها بپردازند.

در صورت خرید عمده و یا مستقیم  و بی واسطه می ‌توان هزینه‌ های محصول را کاهش داد که یکی از مناسب ترین راه ها جهت تهیه آن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما