فروش بهترین لیمو ترش جنوب عمده

لیمو ترش یکی از انواع مرکبات است که به خصوص در فصل پاییز عرضه آن به بازار در مقدار زیاد انجام می شود. این محصول سرشار از انواع ویتامین به خصوص ویتامین C می باشد. در کشور ما لیمو ترش در شمال و جنوب کشور تولید می شود. لیمو ترش جنوب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است تا جایی که در بسیاری از موارد نسبت به نوع شمالی این محصول دارای برتری می باشد. فروش بهترین لیمو ترش جنوب عمده توسط عرضه کننده این محصول به بازار صورت می گیرد و شرایط سفارش آسان آن را میسر ساخته اند.

فروش بهترین لیمو ترش جنوب عمده

تفاوت لیمو ترش جنوب با لیمو مناطق دیگر

تفاوت لیمو ترش جنوب با لیمو مناطق دیگر

لیمو ترش جنوب یکی از خوش طعم ترین انواع این محصول است که در بازار این محصول از محبوبیت بیشتری برخوردار است. علت محبوبیت این میوه ترش به ویژگی های مطلوب این محصول برمی گردد. این محصول دارای برخی تفاوت ها با نوع شمالی آن می باشد که در زیر به برخی از این تفاوت ها به صورت مختصر اشاره می شود :

لیمو ترش جنوب از نظر اندازه و قطر نسبت به نوع مالی این محصول کوچکتر است که این مساله علاوه بر رقم درختی این میوه به آبیاری کمتر درخت این میوه در جنوب کشور به دلیل محدودیت های آبی می باشد.

میزان غلظت مواد مغذی به ویژه ویتامین C موجود در لیمو ترش جنوب از انواع لیموهای دیگر مناطق ایران بسیار بیشتر است و این مساله بیشتر به دلیل داشتن آب کمتر در این محصول است.

میزان ترشی این میوه جنوبی نسبت به انواع لیموهای بخش های دیگر کشور بسیار بیشتر است.

ضخامت پوست در نوع جنوبی این میوه تا اندازه ای از انواع مشابه این میوه در شمال و باقی مناطق کشور کمتر است.

رنگ پوست این محصول در لیمو ترش جنوب به دلیل تابش بیشتر نور آفتاب به برگ های درخت این میوه در جنوب کشور و در نتیجه تولید رنگ دانه های بیشتر پر رنگ تر می باشد.

عرضه انواع لیمو ترش جنوب پیوندی

عرضه انواع لیمو ترش جنوب پیوندی یکی از بهترین انواع لیمو ترش های جنوب کشور لیمو ترش کرمان می باشد که از انواع ارقام پیوندی به دست می آید. عرضه انواع مختلف این نوع لیمو ترش در بازار کشور انجام می شود و می تواند بخشی از نیاز بازار به محصول بسیار سودمند را تامین کند. این محصول به صورت عمده توسط کارخانه های تولید کننده آبلیمو خریداری می شود و البته مقداری از این میوه به صورت تازه به عنوان چاشنی در تهیه انواع غذا کاربرد دارد.

فروش لیمو ترش جنوب پیوندی تازه با قیمت ارزان توسط فروشنده این محصول صورت می گیرد و خریداران عمده می توانند تنها با یک تماس مقدار مورد نظر خود را سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما