عمده فروش لیمو ترش سنگی مصری

لیمو ترش سنگی مصری با لیموهای معمولی طعم متفاوتی داشته که باعث می شود خاصیت های آن نیز مشابه لیموهای معمولی نباشد.
عمده فروش لیموترش سنگی مصری، این محصولات را برای تجربه خریدی آسان، به صورت اینترنتی عرضه نموده که شما می توانید به صورت کلی تهیه و مورد استفاده قرار دهید.
ارزش غذایی لیمو سنگی بسیار بالا بوده و از آب برگفته شده از این میوه می توان به عنوان چاشنی در غذاها استفاده نمود که علاوه بر طعم دهی فوق العاده به غذا، می توان از خاصیت های آن نیز بهره مند شد.

عمده فروش لیمو ترش سنگی مصری

خصوصیات لیمو سنگی مصری

خصوصیات لیمو سنگی مصری لیمو سنگی مصری ظاهر تقریبا بیضی شکلی داشته که در رنگ های زرد یا سبز در بازار یافت می شود. این میوه آب بسیار زیادی درون خود جای داده است که بسیار ترش بوده و طعم خاصی دارد. از آب درون این نوع لیموها می توان در دسرها، نوشیدنی ها، انواع غذاها استفاده کرد تا طعم غذا را تکمیل نماید.

لیمو مصری خواص بسیاری داشته که بخاطر همین از گذشته تاکنون مردم دوست داشتند انواع لیموها را مصرف نمایند.
وجود اسید سیتریک درون این میوه باعث شده تا طعم ترشی داشته باشد. ویتامین هایی که در این میوه وجود دارد، نیاز های بدن را رفع کرده ویتامین هایی همچون ویتامین گروه C و انواع گروه B که علاوه بر آن، مصرف این خوراکی باارزش باعث می شود که بدن مقادیر زیادی آهن، قند، فسفر، منیزیم، پتاسیم، کربوهیدرات، زینک، فسفر و فولات به دست آورد که تمامی اینها برای سلامتی انسان مفید و ضروری می باشد.

مهمترین خصویات لیمو سنگی مصری:

  • برای درمان یرما خوردگی و کاهش وزن مفید است.
  • سفید کننده دندان، ضد میکروب، ضد سرطان
  • دفع سموم بدن، پیشگیری از بروز سنگ کلیه
  • کنترل فشار خون، درمان ریفلاکس، کاهنده تهوع
  • مفید برای سلامتی قلب، ارتقاء بینایی، درمان آنفولانزا
  • درمان آسم، سوء هاضمه، درمان عفونت های بزاق
  • رفع تیرگی، از بین بردن بوی عرق، رفع سردرد
  • درمان عفونت های قارچی، نرم و شاداب کننده پوست
  • براق کننده مو، دفع حشرات، سفید کننده طبیعی

لیمو ترش سنگی مصری از کجا بخریم؟

لیمو ترش سنگی مصری از کجا بخریم؟ برای خرید لیمو ترش سنگس مصری می توانید راحت ترین روش یعنی خرید اینترنتی را انتخاب نمایید.
ما با راه اندازی بزرگترین فروشگاه، توانستیم نیازهای مشتریان خود را رفع نموده و انواع میوه ها از جمله فروش عمده لیمو را در اولویت خود قرار دهیم.
برای خرید انواع لیمو ترش می توانید با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید تا محصولی ارگانیک و درجه یک در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در هنگام خرید انواع لیموترش، بهتر است محصولاتی که پوست شفافی دارند و بر روی آنها لک و زدگی وجود ندارد را انتخاب نمایید. لیموهای تازه طعم بهتری داشته و خاصیت های آنها نیز بیشتر است.

3

  1. با سلام و درود فراوان از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار راضی بودم به بازدیدکنندگان پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما خرید کنند.

  2. سلام خیلی ممنون بابت توضیحات خوبتون آبلیمو مال کدام شهر است قیمت چنده و آیا قابل سفارش هست و میشه این محصول به تمام نقاط کشور ارسال کنید. ممنون میشم پاسخ سوالم رو بدهید

  3. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    آب لیمو اغلب برای لیموناد و سایر نوشیدنی های لیمویی استفاده می شود که طعم و خوشمزگی اش غیرقابل انکار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما