عمده فروشی لیمو ترش خوشه ای

لیمو ترش یکی از انواع مرکبات با طعم ترش و بسیار خوشمزه می ‌باشد که دارای ارقام مختلفی بوده و به صورت خوشه‌ ای و یا دانه ‌ای به فروش می ‌رسد، عمده فروشی لیمو ترش خوشه ای این ماده غذایی را با بهترین طعم و بهترین کیفیت به‌ صورت عمده به فروش می ‌رساند و در فروش عمده این ماده غذایی آن را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در اختیار خریداران و مراکز فروش در سراسر کشور قرار می ‌دهد و با فروش آنلاین محصولات خود زمینه خرید را برای متقاضیان فراهم نموده ‌است.

عمده فروشی لیمو ترش خوشه ای

رقم های مختلف لیمو ترش در ایران

رقم های مختلف لیمو ترش در ایران هر محصول کشاورزی که در کشور تولید می ‌شود دارای ارقام مختلفی می ‌باشد که در شرایط مختلف آب و هوایی قابل رشد و پرورش بوده و از ویژگی ‌های خاص و منحصر به فردی برخوردار خواهد بود.

یکی از محصولات تولید شده در کشور که در خانواده مرکبات قرار دارد لیمو ترش در بندرعباس می ‌باشد که به‌ عنوان نوعی میوه بومی هیمالیا و هند محسوب می‌ شود و دارای ارقام مختلفی می ‌باشد.

لیموترش به دلیل طعم ترش و خوشمزه ای که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و از مهمترین انواع لیمو ترش متداول در ایران می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رقم اورکا 

این رقم لیمو ترش جزو میوه های معمول و پرمصرف در استرالیا و آمریکا می ‌باشد که در ایران نیز کشت می ‌شود و بیشترین سطح زیر کشت را در شهر میناب دارد؛ این نمونه لیمو ترش نسبت به یخبندان دارای مقاومت بسیار پایینی بوده و از اندازه متوسط تا کوچکی برخوردار می ‌باشد که از لحاظ ظاهری دارای یک برجستگی در نوک میوه می باشد و پوست ضخیم و خشنی دارد؛ این نمونه دارای جزو ارقام زودرس و پرمحصول نیز می ‌باشد.

  • رقم لیسبون

این لیمو ترش دارای اندازه متوسط با ظاهری بیضوی کشیده می‌ باشد که پوست آن دارای ضخامت زیاد و دارای سطح صافی می باشد؛ این نمونه دارای میوه ترد اما با مزه ترش و آبدار می باشد که باردهی آن در زمستان و اوایل بهار می‌ باشد و از مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط نامساعد محیطی و بادهای تند و داغ برخوردار است.

  • گونه لایم 

لیمو ترش لایم خاص مناطق گرمسیری می ‌باشد و دارای دو دسته اسیدی و غیر اسیدی با میوه بزرگ می ‌باشد.

  • پرشین لایم

نیز نوع دیگری از لیمو ترش ایرانی محسوب می‌ شود که اندازه میوه مشابه لیمو ترش ایرانی است و به سرما بسیار مقاوم می باشد.

  • مکزیکی لایم

این لیموترش نیز در شهرهای مختلفی از کشور تولید می شود و دارای ظاهری گرد، کوچک و تخم مرغی شکل می باشد.

بهترین قیمت لیمو ترش خوشه ای شیراز

بهترین قیمت لیمو ترش خوشه ای شیراز لیمو ترش خوشه ای خاص شهر شیراز و نارنج در تهران در مازندران تولید می گردد می باشد و از کیفیت بسیار خوب و طعم عالی برخوردار بوده و به صورت عمده به فروش می رسد.

قیمت لیمو ترش خوشه ای شیراز با توجه به المان های مختلفی از قبیل، میزان عرضه و تقاضا، حجم سفارش، کیفیت، نوع خرید و… تعیین می شود، اما متقاضیان که قصد خرید لیمو ترش عمده را دارند می توانند این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایند.

جهت استعلام بهترین قیمت لیمو ترش خوشه ای شیراز می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما