عرضه کننده آبلیمو خانگی به صورت مستقیم

آبلیمو خانگی با توجه به سالم بودن، عطر و طعم بهتر و همچنین نداشتن مواد نگهدارنده بسیار محبوب تر از نمونه های شرکتی شده است و برای همین تولیدکنندگان زیادی به عرضه این محصول از طریق سایت های فروش فعالیت دارند. این فروشگاه آنلاین نیز عرضه کننده آبلیمو خانگی به صورت مستقیم و به دور از دخالت افراد سودجو می باشد و محصولی مرغوب را با قیمتی بسیار مطلوب به فروش می رساند.

عرضه کننده آبلیمو خانگی به صورت مستقیم

راهنمای تهیه بهترین آبلیمو خانگی

راهنمای تهیه بهترین آبلیمو خانگی با توجه به این که میزان تولید و عرضه آبلیمو تقلبی در بازار زیاد شده است، تهیه آن در منزل بسیار سالم تر و مطمعن می باشد و برای همین می توانید از مطالبی که در ادامه بیان خواهیم کرد به عنوان راهنمای تهیه بهترین آبلیمو خانگی استفاده نمایید.

اولین مرحله تهیه یک آبلیمو خانگی خوب انتخاب لیمو ترش های آبدار و سنگین است که معمولا نمونه های کوچک تر ترش تر ار بقیه هستند و سپس باید آن ها را از شب قبل در مقداری آب معتدل و ولرم قرار دهید تا لیموهای خشک نرم و آب دارتر شوند.

در این میان دقت کنید که لیموهایی را که حالت گندیده دارد، حتما جدا کنید تا باعث تلخی آبلیمو شما نشوند.

مرحله بعدی آب گیری لیموها می باشد که اگر حجم آن ها زیاد است، باید توسط دستگاه های مخصوص آبمیوه گیری لیمو این کار انجام گیرد ولی اگر مقدار لیمو ترش های شما خیلی کم است، باید با آبمیوه گیری های دستی آن ها را آب بگیرید.

نکته ای که پس از آبلیمو گرفتن باید به آن توجه شود این است که در صورت اینکه قصد نگهداری طولانی آبلیمو خانگی خود را دارید حتما تفاله های لیمو را از آن جدا کنید، چون باعث تسریع خراب شدن آبلیمو می شود و شما با رد کردن آبلیمو از صافی از فساد آن جلوگیری خواهید کرد.

پس از آن آبلیمو طبیعی تولید شده را باید در بطری بریزید و حتما قبل از آن بطری ها را کاملا شسته و خشک کنید.

برای این کار بهتر است که بطری های شیشه ای را انتخاب کنید تا سالم تر بماند و اسیدی بودن آن منجر به تولید سم نشود و برای بدن خطر نداشته باشد.

لازم به ذکر است که دستگاه های آبلیمو گیری لیموها را با پوست و هسته له می کند و ممکن است آبلیمو طعم تلخی به خود بگیرد که به این منظور برای آن راه چاره ای پیدا کرده اند و با کمک هویج و انداختن آن در آبلیمو به مدت یک روز، تمام تلخی را به خود جذب کرده و یک آبلیموی مرغوب به ما تحویل می دهد.

نرخ روز آبلیمو خانگی در بازار

نرخ روز آبلیمو خانگی در بازار افراد زیادی به تهیه انواع آبلیمو خانگی مشغول هستند و بر اساس نوع محصول خود و بسته بندی و موارد دیگر قیمت آن را مشخص کرده و در بازار به فروش می رساند و اخیرا روش فروش اینترنتی را برای عرضه تولیدات خود انتخاب کرده و از این طریق ارسال محصولات به نقاط مختلف کشور افزایش پیدا کرده است.

نرخ روز آبلینو خانگی در بازار را می توتنید به سادگی با مراجعه به اینترنت مشاهده کرده و با مقایسه کیفیت و قیمت ها با یکدیگر، انتخابی مطلوب داشته باشید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما