شرکت واردات لیمو ترش سنگی مصری

شرکت واردات لیمو ترش سنگی مصری در بازار های داخلی و خارجی حضور گسترده ای دارد و با شناختی که از این عرصه دارد توانسته باکیفیت ترین ارقام این میوه را وارد بازار نماید. لیمو سنگی دارای ابعاد بزرگتری بوده و بسیار پر آب با ترشی ملایمی می باشد که بهترین چاشنی بر سر سفره جهت سلامت بخشی به خانواده می باشد.

شرکت واردات لیمو ترش سنگی مصری

تفاوت لیمو ترش سنگی مصر با نوع ایرانی

تفاوت لیمو ترش سنگی مصر با نوع ایرانی لیمو ترش سنگی مصر دارای شکل بیضی بوده و در صورت رسیدن رنگ آن زرد می شود در حالی که لیمو ایرانی دارای اندازه کوچکتر و شکل گرد و سبزی می باشد. لیمو سنگی دارای قند، ویتامین ث، اسیدسیتریک، تنین و پلی فنیک بالاتری بوده در حالی که نوع ایرانی کربوهیدرات بالاتر و پروتئین کمتری نسبت به نوع سنگی دارد.

از دیگر خواص لیمو ترش سنگی شامل موارد زیر می باشد:

  • به دلیل داشتن ویتامین ث به تقویت سیستم ایمنی کمک نموده و گلبول سفید را در بدن تولید می کند، تقویت کننده سلول ها نیز بوده و در تولید کلاژن نیز نقش بسزایی دارد.
  • دارای فیبر بالایی است و برای بهبود عملکرد سیستم گوارش و کاهش نفخ موثر واقع شده و به دلیل داشتن آهن بالا برای کم خونی مفید می باشد.
  • از آنتی اکسیدان بالایی برخوردار می باشد که با انواع سرطان ها مقابله می کند و به دلیل فیبر بالا برای کاهش وزن مناسب می باشد.
  • ماهیتی ضد میکروبی داشته و از زنده ماندن ویروس ها و باکتری ها در بدن پیشگیری می کند و همچنین باعث دفع سموم از کبد شده و سنگ کلیه را از بین می برد.
  • لیمو سنگی درمان کننده فشارخون، آرتریت، نقرس، پسوریازیس، آسم، عفونت غدد بزاقی، عفونت قارچی، تیروئید، بیماری معده و روده، هپاتیت، روماتیسم و … می باشد.

خرید ارزان لیمو ترش سنگی مصری

خرید ارزان لیمو ترش سنگی مصری خرید لیمو ترش سنگی مصری ارزان در بازار به وفور انجام می شود چون این لیمو دارای میزان ترشی در حد ملایمی بوده و جهت مصرف های روزانه از محبوبیت زیادی برخوردار است و لذا خانواده ها در سبد خرید خود از آن تهیه می کنند.

خرید و فروش لیمو ترش سنگی نیز بسیار بالا است و به دلیل پر آب بودن و خوش طعم بودن آن مورد توجه زیادی قرار گرفته است و لذا از آن می توان برای تهیه انواع خوراکی ها استفاده نمود. با این لیمو انواع شربت و نوشیدنی ها تهیه می شود و در غذا ها نیز جهت طعم دادن و بهره بردن از عطر و بوی آن بهره گرفته می شود.

لیمو سنگی علاوه بر آن جهت آبگیری نیز مناسب بوده و با خشک کردن آن نیز می توان در فصول مختلف از عطر و بو و طعمش استفاده نمود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما