شرکت فروش لیمو ترش صادراتی عمده

شرکت فروش لیمو ترش صادراتی اقدام به توزیع گسترده این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالایی نموده است. بر این اساس شما می توانید برای خرید این محصول به صورت عمده و جزئی بدون هیچ دردسری تنها از طریق همین سایت اقدام نمایید. از سوی دیگر خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه نیز نی تواند قیمت آن را تا حد زیادی برای شما کاهش دهد. 

شرکت فروش لیمو ترش صادراتی عمده

معرفی بهترین لیمو ترش برای صادرات

معرفی بهترین لیمو ترش برای صادرات لیمو ترش  ویژه یکی از پر خاصیت‌ترین میوه‌ها بوده که دارای طرفداران زیادی است. کیفیت لیمو ترش نیز به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این عوامل می توان به وزن و اندازه آنها اشاره کرد. این مورد نیز تا حد زیادی به میزان آبیاری آنها مربوط می شود. 

تولید لیمو ترش سبز نیز در بسیاری از شهرهای کشور صورت می گیرد. با این وجود همان طور که می دانید لیمو ترس جهرم بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و به همین دلیل نیز آن را به برخی از کشورهای همسایه صادر می کنند. 

این لیمو دارای رنگ سبز رنگ بوده و جثه آن از لیمو سنگی تا حدی کوچک تر می باشد. در هنگام رسیدن کامل به رنگ زرد در می آید که میزان ترشی آن نیز کم می شود. اما در قبل از آن میزان ترش بودن آن بسیار زیاد است. 

از جمله ترکیبات مهم تشکیل دهنده لیمو عمانی می توان به «فلاونوئیدها»، اسید سیتریک و آمار اکسیدانهایی مانند ویتامین ث و برخی مواد معدنی دیگر اشاره کرد. همچنین این میوه خشک شده از نظر کلسیم و پتاسیم بر بسیاری از میوه‌ها ارجحیت دارد و به عنوان کاهنده  فشار خون و چربی خون شناخته می شود. مصرف دمنوش این محصول نیز اغلب با چای و گل گاوزبان بوده که در کاهش فشار خون بسیار موثر می باشد. برای افراد با فشار خون طبیعی نیز مصرف دمنوش آن با عسل یا نبات توصیه می ‌شود.

لازم به ذکر است که لیمو  بر اساس اصول طب سنتی یک خنک ‌کننده، اشتهاآور، ضدعفونی ‌‌کننده، مقوی معده، ضد نفخ می باشد.

از سوی دیگر این محصول برای رفع عوارض کمبود ویتامین ث، مسکن سردرد، التیام‌ دهنده سرفه و سرماخوردگی نیز موثر است.این چاشنی به دلیل مواد آنتی‌ اکسیدانی، ضد سرطان شناخته شده و به نوعی می توان گفت صفرابر است.

به طور کلی می توان گفت یکی از محصولاتی که از لیمو ترش به دست می آید به نام لیمو عمانی است؛ تفاوت لیمو عمانی با نوع تازه آن در خشک کردن آن می باشد. به بیان دیگر تنها ویژگی لیمو عمانی که آن را از لیموی تازه متمایز می کند، خشک شدن آن می باشد. بر این اساس می توان گفت لیمو عمانی تفاوتی با لیموی تازه از نظر نوع مواد و ویتامین های درون آن ندارد. در واقع تنها تبخیر آب آن می باشد که آن را متمایز می کند. 

قیمت لیمو ترش صادراتی جهرم

قیمت لیمو ترش صادراتی جهرم در حال حاضر لیمو ترش به عنوان یکی از میوه هایی است که با توجه به خواص انتی اکییداتی بسیار بالایی که دارد می تواند نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی شما ایفا کند‌. بر این اساس امروزه تولید لیمو ترش در بسیاری از شهرهای کشور مانند دزفول و جهرم صورت گرفته که دارای کیفیت زیادی است.

همین امر نیز سبب شده تا صادرات لیمو ترش به بسیاری از کشورهای همسایه مانند افغانستان و عراق و کویت صورت گرفته که به نوبه خود سبب رونق تولید آن شده است. 

قیمت فروش لیمو ترش نیز به عوامل متعددی مربوط است. از جمله این موارد می توان به کیفیت و مرغوبیت آن به همراه نوع بسته بندی اش اشاره کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما