خرید پوره لیمو عمانی ارزان با بهترین کیفیت

خرید پوره لیمو عمانی ارزان با بهترین کیفیت توسط عمده فروشی و نمایندگی خشکبار انجام می شود. برداشت لیمو ترش و مرکبات در شهرستان جهرم صورت می گیرد به همین علل این شهرستان در تولید و خرید لیمو ترش خشک توسعه یافته است و یکی از صادر کنندگان این محصول می باشد. پوره لیمو عمانی با کیفیت خشک شده از نظر کیفیت و قیمت در جایگاه مناسبی قرار گرفته است و فروش بالایی در بازار لیمو خشک دارد.

خرید پوره لیمو عمانی ارزان با بهترین کیفیت

راهنمای تهیه بهترین پوره لیمو عمانی

راهنمای تهیه بهترین پوره لیمو عمانی

اکثر خورش های ایرانی بخشی از ترشی و طعم عالی خود را مدیون لیمو عمانی هستند. این لیمو های خشک شده به صورت کامل یا پودر شده به خورش هایی مثل قورمه سبزی یا قیمه اضافه میشوند طعم و عطری فوق العاده به آنها می دهند. تهیه لیمو عمانی در منزل کار ساده ای است. فقط باید به یک محل آفتاب گیر برای خشک کردن لیمو ترش دسترسی داشته باشید. طرز تهیه لیمو عمانی خانگی را در ادامه ببینید.

 مرحله اول:

لیموترش ها را بشوئید سپس روی انها نمک بپاشید و به مدت 1 روز کناری قرار دهید ، پس از 1 روز لیموها را با آب سرد بشوئید.

مرحله دوم:

درون قابلمه چند لیوان اب بریزید و سرکه را اضافه کنید و اجازه دهید به جوش بیاید ، باید لیموها را در 2 مرحله به اب جوش مخلوط با سرکه اضافه کنید.

 ابتدا، لیموها را داخل مخلوط آب جوش و سرکه بریزید و 10 ثانیه اجازه دهید بجوشند سپس لیموها را با آب سرد آبکشی کنید. بعد از آن  لیموهای ابکشی شده را مجدد داخل آب جوش بریزید و این بار 1 دقیقه اجازه دهید لیموها بجوشند سپس داخل آبکش بریزید اما آبکشی نکنید.

 مرحله سوم:

پس از خنک شدن لیمو ها با خلال دندان سوراخ ریزی روی هر لیمو ایجاد کنید ، پارچه ای را در آفتاب پهن کنید و لیمو ها را به مدت 10 روز روی پارچه قرار دهید ، پس از این مدت زمان لیموها را داخل سبد بریزید و در سایه قرار دهید تا کامل خشک شوند. سپس لیموها را آسیاب کرده و پوره لیمو عمانی درست شده است.

قیمت عمده پوره لیمو عمانی ارزان

قیمت عمده پوره لیمو عمانی ارزان

پخش و فروش لیمو عمانی در کیفیت های مختلفی در بازار لیمو خشک موجود می باشد. از لیمو عمانی های با کیفیت می توان برای تهیه پرک لیمو خشک استفاده نمود. در تمام عمده فروشی ها فروش عمده لیمو عمانی تازه صورت می گیرد. برای خرید این محصول با قیمت مناسب به صورت عمده بهتر است آن را از تولید کننده اصلی آن خریداری شود. در این صورت محصولی تازه و ارزان را خریداری کرده اید‌.

خریداران لیمو عمانی درشت که قصد خرید لیمو عمانی در کیفیت های مختلف را دارند می توانند با ثبت سفارشات خود در فروشگاه لیمو عمانی مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان این محصول خریداری نمایند. قیمت پوره لیمو عمانی فله در سراسر بازار های کشور بر حسب شکل ظاهری و یا شهر تولید شده آن محاسبه می گردد علت آن هم این است که کیفیت و مرغوبیت هر کدام از محصولات با یک دیگر متفاوت  است. در حال حاضر قیمت لیمو عمانی کیلویی نوسان دارد و گران تر از سال های گذشته است که این افزایش به ضرر تولید کننده و مصرف کننده بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما