خرید لیمو ترش سنگی درجه یک شیرازی

این روزها امکان خرید لیمو ترش سنگی درجه یک شیرازی به روش های مختلف برای مشتری فراهم می باشد و یکی از ساده ترین راه ها خرید اینترنتی این محصول می باشد که با توجه به شرایط آسان و راحت و دسترسی قشر وسیعی از افراد به اینترنت و فضای مجازی اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند و می‌توانند با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان محصول دلخواه را انتخاب و سفارش دهند.

خرید لیمو ترش سنگی درجه یک شیرازی

مشخصات لیمو ترش درجه یک چیست؟

مشخصات لیمو ترش درجه یک چیست؟ انواع لیمو ترش تازه و درجه یک دارای چه مشخصاتی می باشد؟ 

  • این لیمو در رنگ های سبز تیره و روشن همچنین سایزهای ریز، متوسط و درشت وجود دارد که فاقد آفت زدگی و خرابی می باشد.
  • دارای طعمی ترش بوده و پوستی نازک و خوش عطر دارد و برخی از آنها به صورت ارگانیک و طبیعی تهیه می شوند و در کشت و پرورش آنها از هیچ گونه سموم شیمیایی استفاده نمی شود.
  • سرشار از انواع مواد مغذی به ویژه ویتامین سی بوده و برای حفظ سلامت بدن و پیشگیری از امراض مختلف مفید می باشد.

لیموترش دارای فرآورده های متنوعی است و با استفاده از آن انواع آب لیمو، لیمو خشک شده ورقه ای، پودر لیمو خشک، ترشی لیمو و … تولید و ارائه می شود. مصرف آن در کاهش چربی بالای خون بسیار مؤثر بوده و از بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری می کند همچنین در تنظیم و کنترل فشار خون مؤثر است. کبد چرب را درمان می کند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

عرضه لیمو ترش سنگی درجه یک بسته بندی

عرضه لیمو ترش سنگی درجه یک بسته بندی در حال حاضر بازار عرضه و فروش لیمو ترش سنگی درجه یک بسته بندی بسیار داغ بوده و مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد و بسیاری از آنها این محصول را در حجم زیاد و به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند. لیموترش دارای گونه های متنوعی است و در استان های جنوبی کشور از جمله فارس، هرمزگان و خوزستان و … با کیفیتی عالی کشت و پرورش می یابد و یکی از نمونه های پرفروش آن لیمو سنگی می باشد که دارای اندازه ای درشت و طعم و مزه مطلوبی است.

لیمو سنگی پس از برداشت از باغات راهی کارخانه تولید کننده می شود و در آنجا با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز به خوبی شسته و ضدعفونی شده و پس از درجه بندی از لحاظ سطح کیفی وارد قسمت بسته بندی می شود و در در بسته های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش می گردد و انواع لیمو های درجه یک و باکیفیت توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما