خرید انواع لیمو ترش شیراز به قیمت روز

لیمو شیرازی میوه ای گرد و سبز از خانواده مرکبات بوده و دارای مزه ای ترش می باشد. این محصول در شیراز به مقدار زیادی تولید می شود به گونه ای که یکی از قطب های تولید لیمو می باشد. خرید انواع لیمو ترش شیراز به قیمت روز از فروشنده این محصول به راحتی امکان پذیر است و خریدار می تواند از روش های بسیار ساده این محصول را به صورت عمده و برای آدرس مورد نظر خود درخواست نماید.

خرید انواع لیمو ترش شیراز به قیمت روز

معرفی انواع لیمو ترش تولید شیراز

معرفی انواع لیمو ترش تولید شیراز

یکی از معروف ترین سوغات تولید شیراز لیمو ترش می باشد. این محصول به صورت تازه یا به شکل آبلیمو ترش به بازار عرضه می شود و نقش بسیار زیادی در خوش طعم کردن انواع غذاها دارد. ارقام بسیار متنوعی از این لیمو در شیراز تولید می شود که در برخی جزئیات مانند زمان رسیدن، میزان آبدار بودن، ضخامت پوسته و برخی موارد دیگر با هم اختلاف دارند

از جمله انواع لیمو ترش تولیدی در شیراز می توان به لیمو آب، خار کل، لیسیون یا خارگی، چهار فصل، لیمو گلابی و پرشین لاین اشاره کرد. هر یک از این لیموها دارای طعم ترش بسیار خوبی هستند که از نظر درجه ترشی بین آنها اختلاف جزئی وجود دارد. این لیموها ممکن است به رنگ سبز یا زرد باشند و ضخامت پوسته در برخی از آنها نسبت به سایرین بیشتر است.

انواع این لیمو از نظر شکل ظاهری هم با یکدیگر تا اندازه ای متفاوت هستند به طور یکه برخی کاملا گرد و برخی حالت تخم مرغی کشیده دارند. بهترین لیمو ترش شیراز دارای میزان آب بسیار بیشتری نسبت به ارقام دیگر است و ضخامت پوسته در آن نازک بوده به طوری که نسبت پوسته به گوشت رقم بسیار پایینی می باشد و پوسته به راحتی قابل جدا شدن است.

نرخ جدید لیمو ترش شیراز

نرخ جدید لیمو ترش شیراز لیمو ترش شیراز محصولی شناخته شده در سطح کشور است. این میوه محصولی صادراتی نیز می باشد و سالانه مقادیر بالایی از آن در بسته بندی های مناسب به کشورهای همجوار به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود. نرخ این محصول از عوامل بسیار زیادی تاثیر می گیرد که از جمله آنها می توان به میزان عرضه این محصول و مقدار تقاضایی که برای آن وجود دارد اشاره کرد. کیفیت این میوه از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت آن است و علاوه بر این افزایش صادرات می تواند نقش تعیین کننده در قیمت این محصول داشته باشد.

برای اطلاع از نرخ جدید این لیمو باید با فروشنده آن تماس برقرار نمود و از این نرخ به طور دقیق و به روز مطلع شد. سپس نسبت به سفارش آن اقدام کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما