خرید انواع لیمو ترش ارگانیک

لیمو ترش از خانواده مرکبات است که به صورت تازه و فرآوری شده استفاده می شود. جهت خرید لیمو ترش ارگانیک و کاملا طبیعی می توانید در زمان برداشت محصول به باغداران لیمو ترش در شمال و جنوب ایران سری بزنید و به صورت کاملا مستقیم، نیاز لیمو ترش خود را خریداری کنید. راه ساده تر خرید، استفاده از اینترنت و مراجعه به سایت های معتبر فروش لیمو ترش تازه و ارگانیک به صورت مستقیم و با قیمت مناسب است.

خرید انواع لیمو ترش ارگانیک

مزیت های استفاده از لیمو ترش نوع ارگانیک

مزیت های استفاده از لیمو ترش نوع ارگانیک لیمو ترش، میوه ای که با رنگ های زرد تا سبز که قطر آن حداکثر به ۱۲ سانتیمتر می رسد. طعم ترش این لیمو، طعم دهنده انواع خوراک ها و نوشیدنی ها بوده و اسانس آن نیز در محصولات شوینده و بهداشتی استفاده می شود. لیمو ترش در مناطق معتدل و گرمسیری رشد می کند؛ از این نظر، کشور ما مکان مناسبی برای پرورش این میوه است. مناطق معتدل شمال و مناطق گرمسیر و شرجی جنوب کشور مملوء از باغات لیمو ترش است. این میوه را می توان، میوه ای چهارفصل نامید که درخت آن در تمام سال سرسبز است.

در این میان، لیمو ترش ارگانیک یا طبیعی، از نظر ارزش غذایی و عدم استفاده از مواد شیمیایی در طول رشد محصول، بهترین نوع این میوه است. لیمو ترش طبیعی سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان هاست. طعم ترش لیمو به دلیل وجود اسید سیتریک آن است که کمک کننده به کلیه ها و مجاری دفع ادرار است. ویتامین ث، به میزان بالایی در این محصول طبیعی وجود دارد که برای بسیاری از بیماری ها مفید است. کلسیم، منیزیم و پتاسیم هم به میزان قابل قبولی در این میوه جمع شده اند و در کاهش بیماری های قلبی، عروقی و کاهش سکته ها بسیار موثرند. پکتین لیمو ترش که نوعی فیبر است  به دستگاه گوارش کمک کرده و باعث هضم و دفع راحت تر مواد غذایی می شود.

در صورت استفاده از محصولات غیر ارگانیک، مواد شیمیایی و مضر به صورت غیر مستقیم وارد بدن شده و تاثیرات نامطلوبی بر سیستم های مختلف بدن خواهند گذاشت. با مصرف محصولات و میوه های طبیعی و ارگانیک می توان تا حد زیادی از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرد.

بازار عرضه لیمو ترش ارگانیک

بازار عرضه لیمو ترش ارگانیک لیمو آبدار، لیمو لیسبون یا سنگی و لیمو پرشین لایم از ارقام لیمو ترش جهرم هستند که در این بین لیمو پرشین لایم زود رس بوده و پیش از لیمو های دیگر برداشت می شود. می توان گفت لیمو ترش های ایرانی محصولاتی ارگانیک هستند که همین امر سبب طعم و عطر خوش این محصول شده به طوری که در بازار های حاشیه خلیج فارس، از فروش خوبی برخوردار است.

بازار عرضه لیمو ترش طبیعی، میادین اصلی میوه و تره بار در شهر های مختلف است. لیمو های برداشت شده از باغات لیمو ترش، به این مراکز ارسال می شود. فروشگاه های اینترنتی نیز از دیگر عرضه کنندگان لیمو ترش ارگانیک هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما