خرید ارزان پوره لیمو عمانی بسته بندی

لیمو عمانی به نوعی از میوه خشک شده گفته می شود که به عنوان چاشنی طعم به غذا می دهد، که امروزه در نوع های گوناگونی در کارخانه تولید می شود. یک نوع از این لیمو عمانی به صورت پوره است که به عنوان پوره لیمو عمانی شهرت دارد،که خرید ارزان پوره لیمو عمانی بسته بندی در بسیاری از مغازه های مواد غذایی و یا عطاری ها امکان پذیر است.

خرید ارزان پوره لیمو عمانی بسته بندی

نکات دانستنی در مورد پوره لیمو عمانی

نکات دانستنی در مورد پوره لیمو عمانی لیمو عمانی دارای خواصی است که پوره لیمو عمانی نیز از خواص درون آن بهره مند است، نکات دانستنی در مورد پوره لیمو عمانی به اختصار چنین می باشد. مانند لیمو ترش ویتامین سی درون آن از بسیاری دیگر از میوه ها که دارای این نوع ویتامین هستند بیش تر است، در کاهش فشار خون مصرف آن بسیار توصیه شده است.

از موادی تشکیل شده است که بدن در برابر بیماری سرطان مقاوم می کند، برای دفع صفراوی بسیار موثر است، دارای طبعی خنک است، ضد عفونی کننده و مقوی معده است، دارای مواد مغذی نظیر کلسیم و پتاسیم نیز هست و دارای بسیاری دیگر از خواص نیز می باشد که ارزش غذایی خیلی بالایی را در بر می گیرد.

پوره لیمو عمانی را به صورت سنتی و یا صنعتی در بسیاری از کارخانه ها تولید می کنند که حالت صنعتی آن بهداشتی تر است و حتی می توانند آن را به صورت ارگانیک تولید و به بازار عرضه کنند.

عمده فروشی پوره لیمو عمانی قیمت مناسب

عمده فروشی پوره لیمو عمانی قیمت مناسب بهترین لیمو عمانی در کشور ایران و در مناطقی مانند: جهرم، شیراز و در مناطق جنوب ایران تولید می شود که مرکز عمده پخش لیمو برای کارخانه ها نیز همین مکان ها هستند مراکز صنعتی لیمو عمانی را به صورت فله و مستقیم از تولید کننده خریداری می نمایند و آن را به صورت پوره لیمو عمانی و یا رب لیمو عمانی و به شکل های دیگر درست کرده و به بازار عرضه می کند.

چنان چه پوره لیمو ارزان را کارخانه ها تولید کنند و مراکز فروش نیز پوره لیمو عمانی را به طور مستقیم از کارخانه و یا از نماینده فروش آن بخرند قیمتی که خریداری می نمایند کم تر از قیمت بازار است و می توان سود بسیار بیش تری در خرید برای خود و خریدار گرامی حاصل نمایید.

پوره لیمو عمانی که توسط کارخانه تولید می شود کاملاً بهداشتی است و باید مواد استفاده شده درون آن بر روی بر چسب روی قوطی نوشته شده باشد همچنین باید مهر استاندارد و تایید وزارت بهداشت نیز روی آن خورده باشد تاریخ مصرف و مدت زمان مصرف نیز زده شده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما