بازار فروش پوره لیمو ارزان با بهترین کیفیت

بازار خرید و فروش انواع پوره لیمو ارزان قیمت بسیار پر رونق است و مصرف کنندگان زیادی را از اکثر نقاط جهان جذب خود کرده اند این پوره همانگونه که از نامش پیداست از لیمو ترش به دست می آید و شرکت های تولیدی فراوانی هستند که سالانه بهترین و باکیفیت ترین پوره ها را در بسته بندی های مناسب قرار داده و برای فروش راهی بازارهای و خارجی می کنند.

بازار فروش پوره لیمو ارزان با بهترین کیفیت

مراحل تولید پوره لیمو

مراحل تولید پوره لیمو تولید پوره لیمو، از پوست باقی مانده میوه ای تولید می شود که آب آن قبلا با دستگاه های مجهز و پرس گرفته شده  و سپس آن ها را تبدیل به پودر می کنند که در نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای کاربردهای وسیعی می باشد که از جمله آن می توان به صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و غیره اشاره نمود که از اهمیت زیادی در سلامت بدن برخوردار می باشد.

شایان ذکر است که از خواص پوره لیمو می توان به خواص آنتی اکسیدانی و سرشار از انواع ویتامین ها و پروتئین ها و نیز املاح معدنی فراوان شامل: کلسیم، پتاسیم، فیبر، فسفر، منگنز، منیزیم، آهن، روی و مس اشاره نمود که در درمان انواع بیماری ها مانند: ناراحتی های پوستی، کاهش وزن، از بین بردن نفخ شکم، ضد سرطان، ضد استرس، سرماخوردگی و غیره به عنوان ضد عفونی کننده قوی در بدن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

بسته بندی انواع پوره لیمو خشک کاملا متفاوت می باشد که در وزن های مختلف به صورت طبیعی در بازار یافت می شود و نیز این محصول غذایی با ارزش در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده که از آن در تهیه انواع شیرینی جات، انواع کیک ها، غذاها، دسرها، نان، شکلات و غیره استفاده های زیادی می کنند.

قطب فروش پوره لیمو ارزان

قطب فروش پوره لیمو ارزان در حال حاضر کشور ایران در زمینه تولید پوره لیمو در انواع گوناگون با برندهای متفاوت در بازار مرکبات قطب اصلی شناخته شده که به روش عمده و مستقیم و همچنین بدون واسطه این محصول به فروش می رسد که از جنبه صادراتی بالایی برخوردار بوده است.
ناگفته نماند که از مشخصات ویژه و بارز کنسانتره لیمو صادراتی می توان به درجه یک بودن، کیفیت مرغوب، رنگ های متنوع به رنگ سفید، زرد، قهوه ای روشن و تیره، اشاره نمود و همچنین این که دارای خرابی و پوسیدگی نباشد.

بازار پوره و اسانس لیمو که یکی از مرکبات می باشد به دلیل عمده فروشی و عرضه مستقیم از تولیدی ها این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته تا آن را با کیفیت مرغوب و مطلوب و نیز قیمت ارزان تر و نیز بدون واسطه در اختیار گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما