بازار فروش لیمو ترش جیرفت در ایران

لیمو ترش جیرفت به دلیل دارا بودن طعم مطلوب هم برای استفاده به صورت خام و هم برای تولید آبلیمو و استفاده در غذاهای مختلف بسیار مفید است. بازار فروش انواع لیمو ترش جیرفت در ایران در تمامی شهرها و روستاهای کشور دایر است و به دلیل کیفیت بسیار بالای این محصول و خریداران بسیار زیاد آن، بازار فروش آن در سایت های غیرحضوری و به صورت اینترنتی نیز رواج دارد. 

بازار فروش لیمو ترش جیرفت در ایران

تفاوت لیمو ترش جیرفت با انواع دیگر

تفاوت لیمو ترش جیرفت با انواع دیگر لیمو ترش جیرفت دارای طعم بی نظیر و عالی است که با انواع دیگر لیمو ترش تفاوتهایی دارد. از جمله تفاوت های این محصول با سایر انواع لیمو ترش می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • چهار فصله بودن محصول: لیمو ترش یکی از میوه هایی است که در فصل تابستان رشد و نمو پیدا نموده و به بالاترین میزان میوه دهی می رسد، یکی از ویژگی های لیمو ترش جیرفت این است که این محصول در هر چهار فصل میوه دهی خوب و مناسبی دارد و در فصل های سرد سال میزان میوه دهی آن کم نمی شود. 
  • رنگ لیموترش: لیمو ترش اصل جیرفت دارای رنگ سبز پر رنگ است. رنگ پوسته خارجی این محصول کاملا سبز و براق و شفاف است. داخل لیمو ترش رنگ زرد و کدر دارد و دارای پالپ های کدر رنگ است. 
  • طعم لیموترش: طعم این محصول کاملا ترش بوده و زمانی که آن را استفاده می کنید، به هیچ عنوان متوجه تلخی در دهان خود نخواهید شد، این در حالی است که سایر انواع لیمو ترش در انتهای خوردن ممکن است دهان را تلخ نمایند. 
  • تعداد هسته: در مورد لیمو ترش جیرفت نمی توان گفت که این محصول هیچگونه هسته ای ندارد، اما تعداد هسته و دانه های میانی آن از سایر انواع لیموترش بیشتر است. 
  • آبدار بودن: به دلیل آبدار بودن این محصول و آب بیشتر آن نسبت به سایر انواع لیمو ترش، لیمو ترش جیرفت را بهترین نوع این محصول برای آبگیری و تولید آبلیمو می دانند. 

تولید کننده لیمو ترش جیرفت درجه یک

تولید کننده لیمو ترش جیرفت درجه یک تولید کننده لیمو ترش جیرفت درجه یک به فروش لیمو ترش به صورت عمده اشتغال دارد و معمولا این محصول را در اوزان ۱۰۰ کیلوگرمی به بالا به فروش می رساند. تولید کننده این محصول با جایگزین کردن انواع کود جانوری و گیاهی به جای انواع کودهای شیمیایی، لیمو ترشی ارگانیک و طبیعی به بازار عرضه می نماید. 

تولید کننده لیمو ترش جیرفت درجه یک، بعد از رسیدن کامل این محصول و رسیدن فصل برداشت آن، بهترین انواع لیموترش را دستچین نموده و به صورت سورت شده به دست مصرف کنندگان می رساند. در اکثر موارد خریداران عمده این تولید کنندگان را می توان مغازه های میوه فروشی و عمده فروشی های مختلف در سراسر کشور دانست. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما