فروش بهترین آبلیمو صادراتی بسته بندی

فروش بهترین آبلیمو صادراتی بسته بندی توسط تمام فعالان این عرصه انجام می شود چون به خوبی به این نکته پی برده اند که تنها راه برای حضور در بازار توجه به خواسته مشتریان می باشد. آبلیمو دارای ترکیبات و املاح زیادی به نام منیزیوم، اسید سیتریک، کلسیم، پکتین، فلاوونوئید، ویتامین C و لیمونین است و با عفونت ها مبارزه و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

فروش بهترین آبلیمو صادراتی بسته بندی

بهترین آبلیمو ایران چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین آبلیمو ایران چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین آبلیمو ایران دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • باید طعم واقعی لیمو را بدهد.
  • کمی تلخ مزه باشد.
  • پالم داشته باشد.

آبلیمو اصل و ارگانیک تمام خواص طبیعی لیمو ترش را دارد به عنوان نمونه باعث افزایش دید و تقویت چشم می شود کنترل کننده اسید اوریک می باشد اسید سیتریک و اسید اسکوربیک دارد باسیل های مختلف مانند اسهال خونی، حصبه و…. را درمان و نابود می نماید ضد عفونی کننده آب است برای این منظور می توانید مقداری آبلیمو را به آب خود اضافه کنید محقیقان آمریکایی ویتامینی در آبلیمو را کشف کرده اند که برای فلج اطفال، ناراحتی های عصبی، ذات الریه و عرق النسا مفید است.

باعث هضم غذا می شود و از بیماری های معده پیشگیری می نماید علاوه بر این ها برای درمان سرماخوردگی، تنگی نفس، تب، ناتوانی جنسی، گلو درد چرکی، سنگ های کلیوی و کبدی و…. مفید است برای خنثی کردن زهر عقرب، زهر مار و حشرات فوق العاده مفید می باشد چون ویتامین ث دارد مویرگ های ضعیف را درمان می نماید و از شکستگی رگ های خونی پیشگیری می کند چون منبع ویتامین ث است برای درمان scurvy شگفت انگیز می باشد برای درمان نفس بد بو مفید است همچنین خاصیت ضد انعقادی دارد و از لخته شدن خون پیشگیری می نماید و همین باعث شده صادرات آبلیمو افزایش یابد.

قیمت انواع آبلیمو صادراتی ایرانی

قیمت انواع آبلیمو صادراتی ایرانی قیمت انواع آبلیمو صادراتی ایرانی بسته به نوع برند، کیفیت، حجم بسته بندی و میزان عرضه و تقاضا متغیر می باشد علاوه بر این تغییرات نرخ ارز هم از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت آبلیمو بسته بندی است قبل از خرید علاوه بر قیمت شما می توانید اطلاعاتی از خواص بی نظیر این نوع آب میوه بدست آورید که ما در زیر فواید آن برای پوست و مو را برای شما شرح می دهیم:

  • لک های پوست را از بین می برد و ماده ای سفید کننده طبیعی می باشد.
  • خاصیت آنتی بیوتیکی دارد و به درمان جوش و آکنه های صورت کمک فراوانی می نماید.
  • ویتامین ث و آنتی اکسیدان های موجود در آن باعث جوان سازی پوست می شود.
  • آثار ناشی از آفتاب سوختگی را از بین می برد.

برای خرید و سفارش این محصول پرطرفدار با شماره تماس فروشنده این محصول که در سایت درج شده است تماس برقرار فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما