عرضه انواع آبلیمو کارخانه ای به صورت عمده

کشور ما تولید کننده لیمو در حجم بسیار بالا می باشد و به همین دلیل در شهر های مختلف کشور کارخانجات بسیاری وجود دارد که آب لیمو را با کیفیت مطلوب و با برند های مختلفی تولید می کنند. عرضه انواع آبلیمو کارخانه ای به صورت عمده با بهترین برند ها با قیمت ویژه و ارزان انجام می گیرد و مشتریان می توانند این محصول را از طریق بهترین فروشندگان با قیمت ارزان تری خریداری نمایند.

عرضه انواع آبلیمو کارخانه ای به صورت عمده

روش های مختلف تولید آبلیمو

روش های مختلف تولید آبلیمو

تولید آبلیمو به دو روش صنعتی و سنتی تولید می شود که نوع کارخانه ای این محصول به دلیل رعایت استاندارد ها ماندگاری بالایی دارد،در روش سنتی لیمو ها پس از شستشو توسط دستگاه های آبگیری آب آنها گرفته می شود که دارای پالپ می باشد و لازم است نگهداری آنها در محیط های خنک و به دور از نور آفتاب باشد تا ماندگاری بیشتری داشته باشند.

در روش صنعتی لیمو ها را درون حوضچه هایی می ریزند که به خوب شستشو داده می شوند و سپس سورت بندی شده و تمامی اجسام خارجی و لیمو های خراب جداسازی می شوند، لیمو های شسته شده و سورت بندی توسط دستگاه خط زن روی انها شیار هایی ایجاد می شود و سپس توسط کارگران لیموها در حوضچه های کلر ریخته می شوند تا ضد عفونی شوند.

در مرحله بعد لیمو های ضد عفونی شده توسط دستگاه پلی پرس آبگیری شده و آب لیمو به وسیله دستگاه های دیگر صاف می شود به این صورت که پالپ های درشت و دانه ها جداسازی می شوند.

آبلیموی صاف شده در دمای بالا پاستوریزه می شود و اکسیژن موجود در آن گرفته می شود زیرا اکسیژن باعث سیاه شدن آبلیمو می شود و سپس آبلیموی تهیه شده با بهترین کیفیت در بسته بندی های پاستوریزه شیشه ای قرار می گیرد و درب آن پلمپ می شود.

قیمت روز آبلیمو کارخانه ای در مراکز تولید

قیمت روز آبلیمو کارخانه ای در مراکز تولید قیمت روز آبلیمو کارخانه ای در مراکز تولید ارزان تر از جاهای دیگر می باشد زیرا این مراکز محصولات را با کمترین سود و به صورت مستقیم به فروش می رسانند، آبلیمو صنعتی در واقع یک محصول با کیفیت است که به دلیل تولید مناسب تمامی خواص آن حفظ شده اند و دارای رنگ روشن و عالی می باشد.

تولید کننده آبلیمو جهت جلب مشتریان بیشتر همواره در تلاش است تا محصولات با کیفیت تری نسبت به دیگر تولید کنندگان تولید نماید و مشتریان عمده با توجه به تقاضای بازار و با بررسی های لازم برند های برتر را از فروشندگان معتبر با قیمت مناسب تری خریداری می کنند.

شما می توانید این محصول را با بهترین برند ها به آسانی از طریق سایت معتبر ما با قیمت ارزان و شگفت انگیز سفارش دهید تا برای شما ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما