خرید لیمو ترش ارگانیک با بهترین کیفیت

خرید لیمو ترش ارگانیک به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود همچنین دو صورت عمده و جزئی در بازار ایران به فروش می رسد. خرید لیمو ترش عمده به صورت مستقیم از باغات ایران با قیمت روز ارائه می گردد. این محصول بسیار مقوی و خواص درمانی بالایی دارد و برای درمان بیماری های عفونی و سرما خوردگی مفید است.

خرید لیمو ترش ارگانیک با بهترین کیفیت

خواص لیمو ترش برای سلامت عمومی بدن

خواص لیمو ترش برای سلامت عمومی بدن لیمو ترش بسیار مقوی و غنی از ویتامین A, B,C,D و کلسیم، پتاسیم، منیزیم و فیبر می باشد. به همین دلیل برای تقویت قوای جسمی بدن مفید است. همچین لیمو ترش برای  درمان بیماری های پوستی از جمله اگزما، پسـوریازیس و مشکلات مو و ریزش آن مفید است و به درمان سرما خوردگی، نقرس، یرقان، التهاب عفونی بسیار کمک می کند. خاصیت ضد سرطانی دارد و غنی از آنتی اکسیدان می باشد و با کلاژن سازی پوست از پیری زود رس جلوگیری می کند. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • غنی از ویتامین C بوده و برای درمان سرما خوردگی مفید و از بیماری های عفونی جلوگیری می کند.
  • آنتی اکسیدان موجود در آن برای درمان سلول های سرطانی مفید و به زیبایی و درخشانی پوست کمک می کند. همچنین به دلیل.داشتن مقادیر زیادی ویتامین B, A, C و دیگر مواد مغذی برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است.
  • غنی از اسید اوریک و ویتامین C است و برای درمان یرقان و کم حونی بسیار مفید است. 
  • دارای مقادیر زیادی فسفر،  منیزیم، کلسیم و پتاسیم است و برای کنترل و تنظیم قند خون مفید است و به همین دلیل برای سلامت قلب و عروق بسیار استفاده می شود.
  • غنی از ویتامین E و آنتی اکسیدان بوده و برای زیبایی و شادابی پوست بسیار مناسب است. همچنین به رفع جوش و آکنه پوستی کمک می کند.
  • به سلامت مشکلات دهان و دندان کمک کرده و همچنین باعث استحکام لثه و دندان ها می شود.
  • غنی از ویتامین A و C بوده و برای تقویت بینایی چشم مفید و از پیری پوست جلوگیری می کند

فروشندگان لیمو ترش ارگانیک

فروشندگان لیمو ترش ارگانیک فروش لیمو ترش محلی بدون واسطه از تولید کننده انجام می شود که قیمت آن تا حد زیادی کاهش یافته است. علت آن حذف هزینه های اضافی مانند حذف دلالان و واسطه می باشد و هزینه های حمل و نقل و سرد خانه ها کاهش می یابد. لیمو ترش در بسیاری از شهر های ایران تولید می گیرد، به همین دلیل صادرات آن بسیار بالا می باشد. تولید بالای این محصول باعث شده بازار داخلی و خارجی را به دست بگیرد. 

شما می توانید لیمو ترش را بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید، و سود اندکی به دست آورید. همین امر باعث شده که بیشتر افرادی که می خواهند لیمو ترش را به صورت عمده خریداری کنند به این مرکز مراجعه نمایند. شما می توانید علاوه بر این که محصولات با کیفیتی را خریداری نمایند، از نظر اقتصادی سود بالایی به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما